نقش دستگاه های متولی فارس در تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

دستغیب گفت: دستگاه های متولی فارس با تولید محتوایی مانند کلیپ های آموزشی، نقش مهمی در تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (چهارشنبه 26 شهریور) در جلسه کمیسیون زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای موفقیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید این روحیه و فرهنگ در خانواده ها ایجاد شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در استان باید حوزه های معروف را مشخص کنیم و برای افزایش و تقویت آنها برنامه ریزی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: رفتارهای مناسب و هنجار از درون خانواده شکل می گیرد که مادر نقش مهمی در آنها دارد و برای تقویت این هنجارها در جامعه لازم است تا مهارت های امر به معروف و نهی از منکر در خانواده ایجاد شود.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به نقش فضای مجازی در این حوزه بیان کرد: از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگسازی امر به معروف و نهی از منکر و آگاهی بخشی خانواده ها باید استفاده موثر داشته باشیم.

دستغیب تصریح کرد: دستگاه های متولی در این حوزه با تولید محتوایی مانند کلیپ های آموزشی، نقش مهمی در تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند.
 

کد خبر 972425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha