مسابقه حفظ «زیارت عاشورا» در آستان مقدس کاظمین برگزار می شود

دبیرخانه آستان مقدس کاظمین از برگزاری مسابقه حفظ «زیارت عاشورا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجوادین، دبیرخانه آستان مقدس کاظمین با همکاری بخش امور اندیشه ای و فرهنگی و دارالقرآن کریم این آستان مسابقه حفظ «زیارت عاشورا» را برگزار می کند.

 

این مسابقه ساعت 9:00 روز دوشنبه هفتم مهر 1399 مطابق با 28 سپتامبر 2020 میلادی در واحد قرآن کریم در صحن کاظمی  آغاز می شود.

 

 سن شرکت کنندگان دختر و پسر باید بین 10 تا 20 سال باشد. مسئولان آستان کاظمین به برگزیدگان دختر و پسر در این مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهند کرد.

 

علاقه مندان باید به صورت حضوری در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

 

شعبه نظافت این آستان کمپین گسترده ای را برای شستشویی و ضد عفونی کردن جاده ها و خیابان های اطراف صحن امامین کاظمین به راه انداخته است.

 

این کمیپن از آغاز شیوع ویروس کرونا در عراق به صورت روزانه و مستمر به ضدعفونی کردن بخش های مختلف این آستان و خیابان ها و جاده های اطراف آن اقدام کرده است تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.

 

 یکی از اقدامات آستان کاظمین مفروش کردن خیابان باب المراد با ماسه است که برای حفظ نظافت و بهداشت و زیبایی سازی این خیابان انجام شده است.

کد خبر 972450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha