ایجادشغل پهبادی برای مددجویان امداد مازندران در دستور کار قرار دارد

رضایی تالشی از ایجاد شغل پهپادی برای مددجویان و آموزش ایشان جهت اشتغال با فناوری نوین پهپاد در راستای توسعه کشاورزی هوشمند خبر داد و گفت: برای تحقق این مهم تاکنون سه دوره آموزش خلبانی برای مددجویان امداد برگزار شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«علی اصغر رضایی تالشی» امروز(26شهریور) در حاشیه برگزاری سومین دوره آموزش خلبانی پهباد در اردوگاه شهید رجایی شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: این دوره آموزشی بابت آموزش فرزندان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارغ التحصیلان دانشگاه از ۴ استان خوزستان، گلستان، اردبیل و مازندران در رشته خلبانی پهبادهایی که برای کارهای کشاورزی و سمپاشی به کارگیری می شوند، برگزار شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی در مازندران اظهار امیدواری کرد: پس از پایان این دوره و اخذ گواهینامه خلبانی توسط این متقاضیان به هر کدام تسهیلات اشتغال پرداخت شود.

 

وی تصریح کرد: کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه خلبانی پهبادهای کشاورزی به این صورت که هر سه نفر یک تیم می شوند و یک پهباد خریداری می کنند تا بتوانند درآمد لازم را در کشور کسب‌ کنند.

رضایی با بیان اینکه تاکنون سه دوره کلاس آموزش خلبانی برای مددجویان امداد به میزبانی استان مازندران و خراسان رضوی برگزار شده است، افزود: دوره اول به صورت مقدماتی و به میزبانی شهرستان بهشهر و دوره دوم آموزش تئوری با پهبادهای کلاسیک آموزشی در استان خراسان رضوی برگزار شد.

 

وی ضمن یادآوری اینکه دوره سوم آموزش حرفه‌ای و تکمیلی در استان مازندران به میزبانی آموزشگاه شهید رجایی فریدونکنار در حال انجام است، گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح‌های نو و دانش‌بنیان، رویکرد جدیدی برای طرح‌های اشتغال ایجاد شود تا بتوان از ظرفیت‌ها و فرصت‌های لازم بهره‌برداری کرد.

 

کد خبر 972567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha