زیرساخت‌های مجموعه بیمارستان دزفول توسعه یابد

آوایی گفت: از ابتدا بنا بر این بوده که مجموعه بیمارستان دزفول یک مجموعه درمانی دانشگاهی باشد لذا توسعه زیرساخت‌های آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سید احمد آوایی» عصر امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرد: از ابتدا بنا بر این بوده که مجموعه بیمارستان دزفول یک مجموعه درمانی دانشگاهی باشد لذا توسعه زیرساخت‌های آن ضروری است.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر مرکز استان به مشکلات درمانی دزفول شد و افزود: موفقیت دزفول و پیشرفت اماکن درمانی باید باعث خوشحالی مرکز استان باشد لذا از مدیریت علوم پزشکی استان تقاضا می‌شود نسبت به دزفول نگاه بیشتری داشته باشد.

 

وی مردم شهرستان دزفول را شایسته بهترین خدمات دانست و اضافه کرد: تمام مسئولیت‌ها یک امانت است و مدیران باید قدر این امانت را بدانند و از آنها تقاضا می‌شود قدر مسئولیتی را که به امانت در اختیار دارند، بدانند و در راه خدمت به مردم کم‌فروشی نکنند.

 

آوایی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد به جای کمک به توسعه شهرستان اقدام به سنگ‌اندازی می‌کنند که امیدواریم این نگاه در مدیریت استان و کشور هر چه سریع‌تر اصلاح شود.

 

وی عنوان کرد: شهرستان دزفول در حوزه درمان و بهداشت نه تنها به مردم شمال خوزستان بلکه به مردم استان‌های همجوار نیز خدمات‌دهی می‌دهد لذا باید به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی دزفول به صورت ملی نگاه کرد و با نگاه ملی به دنبال پیشرفت آن بود و از مسئولان کشوری نیز تقاضا می‌شود به این موضوع توجه کنند.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت ۵۰۰ هزار نفری شهرستان دزفول یاد آور شد: مدیران باید با تمام توان نسبت به توسعه شهرستان کمک کنند و توصیه می‌شود حتی اگر دوره مدیریتشان تمام شد به مجموعه کمک کنند.

 

کد خبر 972602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha