کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان افزایش یافته است

تقوی‌نژاد با بیان اینکه در طول فعالیت هفت ساله دولت حدود هشت هزار پروژه بهداشتی افتتاح و ۱۸ هزار پروژه بهداشتی بازسازی شده است گفت: سطح فرسودگی بیمارستان‌ها از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده که این اقدامات باعث شده تا کیفیت خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سیدکامل تقوی‌نژاد» عصر امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اظهار کرد: ۳۷ هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور در طی هفت سال خدمت دولت تدبیر و امید اضافه شده که آماری بسیار مطلوب است.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه در دوره فعالیت دولت سه میلیون مترمکعب از بیمارستان‌های کشور نیز بازسازی شده است افزود: تا پایان دولت ۱۲۰۰ پروژه مختلف در راستای طرح تحول سلامت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه در طول فعالیت هفت ساله دولت حدود هشت هزار پروژه بهداشتی افتتاح و ۱۸ هزار پروژه بهداشتی بازسازی شده است تصریح کرد: سطح فرسودگی بیمارستان‌ها از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده که این اقدامات باعث شده تا کیفیت خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد.

 

تقوی‌نژاد دانشگاه علوم پزشکی دزفول را یکی از قطب‌های آموزشی و علمی درکشور برشمرد و اضافه کرد: در زمینه تقویت زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول تلاش خواهیم کرد؛ همچنین در راستای بهبود شاخص‌های آموزشی این دانشگاه اقدامات ارزشمندی انجام شده لذا در سایر شاخص‌ها نیز باید تلاش مضاعفی صورت گیرد‌.

 

در این مراسم از زحمات یوسف پریدار مدیر پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر و علی قمیشی با حکم وزیر بهداشت به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول منصوب شد.

 

کد خبر 972606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha