نماز جمعه ۲۸ شهریور در جهرم اقامه می شود

کاتبی گفت: نمازجمعه ۲۸ شهریورماه در شهرستان جهرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اقامه می شود.

«ناصر کاتبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان جهرم توسط ستاد مقابله با بیماری «کرونا» و مجوز شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس نمازجمعه این هفته ۲۸ شهریور ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برقرار است.

 

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم با تاکید بر اینکه حفظ سلامتی نماز گزاران از اولویت ‌های اصلی ستاد نماز جمعه جهرم است، افزود: نماز جمعه 28 شهریور در شهر جهرم به امامت حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» اقامه می شود.

 

به لزوم به همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و بطری آب برای حضور در این آیین عبادی و سیاسی تاکید کرد و افزود: استفاده از ماسک، دستکش و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی برای شرکت در این مراسم مورد تاکید است.

 

وی رعایت فاصله اجتماعی، عدم تجمع و دست دادن با یکدیگر را از دیگر الزامات شرکت در این آیین عنوان کرد و خواستار عدم حضور کودکان، افراد مسن، بیماران مختلف (با داشتن علائم تب، سرماخوردگی، سرفه) در مصلی نمازجمعه شد.

 

کاتبی با اشاره به اینکه در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی از ورود افراد به مصلی جمعه توسط تیم بهداشتی مستقر جلوگیری می شود، بیان کرد: همچنین در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر بهداشتی و خطر ساز افراد به بیرون جایگاه هدایت می شوند.

 

رئیس ستاد نمازجمعه جهرم در پایان با اشاره به اینکه خطبه های نماز جمعه جهرم در کانال اینستاگرام آدینه به صورت زنده پخش می شود، از عموم مردم و شهروندان برای حضور در نمازجمعه 28 شهریورماه دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، همچنین نمازجمعه در شهر «قطب آباد»، مرکز بخش «کردیان» شهرستان جهرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فردا جمعه 28 شهریورماه به امامت حجت الاسلام «سیدعلی شهیم» اقامه می شود.

کد خبر 972741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha