اقامه خطبه های نماز جمعه در ۴ شهرستان لغو شد

حجت الاسلام نصیری گفت: طبق اطلاعیه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان به دلیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا اقامه خطبه های نماز جمعه این هفته ۲۸ شهریورماه در ۴ شهرستان اردبیل، مشگین شهر، گرمی و خلخال لغو شد.

حجت الاسلام «ناصر نصیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق اطلاعیه ستاد مقابله با بیماری کرونای استان به دلیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا اقامه خطبه های نماز جمعه این هفته 28 شهریورماه در 4 شهرستان اردبیل، مشگین شهر، گرمی و خلخال شامل شهرهای اردبیل، مشگین شهر، گرمی، خلخال، انگوت، لاهرود، رضی، کلور و هشتجین لغو  شد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل تصریح کرد: در 8 شهر دیگر استان شامل نیر، نمین، عنبران، سرعین، بیله سوار، جعفرآباد، کوثر و اصلاندوز نیز خطبه های نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در شهرهای که نماز جمعه اقامه می شود از سالمندان و کودکان درخواست می شود به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در مصلی ها خودداری کنند و حاضران نیز از ماسک استفاده کنند.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اذعان داشت: از عموم حاضران نیز درخواست می شود تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش شیوع این بیماری را در سطح جامعه فراهم کنند.

 

حجت الاسلام نصیری تاکید کرد: استفاده از سجاده و مهر شخصی نیز در مصلی ها الزامی است تا شرایط شیوع بیماری کرونا در این مراکز معنوی کاهش یابد.

کد خبر 972747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha