رژه هفته دفاع مقدس در جهرم برگزار نمی شود

شفیعیان گفت: در سال جاری به علت شیوع بیماری «کرونا» مراسم رژه هفته دفاع مقدس در جهرم برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه 27 شهریور) در نشست برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: یاد و خاطره ایثارگری های شهدا و رزمندگان باید در جامعه نهادینه شده و زنده نگه داشته شود.


 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس، افزود: هدف اصلی برنامه ها در سالگرد دفاع مقدس اثر گذاری و ترویج مناسب فرهنگ ایثار و شهادت با شعار محوری «ما قوی هستیم»، است.

 

وی بیان کرد: گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها، ایثارگری ها، جانفشانی ها و استقامت رزمندگان اسلام است که با پیروی از منویات معمارکبیر انقلاب و رشادت‌های خالصانه حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان واگذار نکردند.

 

شفیعیان با اشاره به اینکه در سال جاری به علت شیوع بیماری «کرونا» مراسم رژه هفته دفاع مقدس در جهرم برگزار نمی شود، خاطرنشان کرد: از ادارات انتظار داریم که علاوه بر فضاسازی محیطی، تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها با استفاده از کلیپ‌ها، تصاویر و خاطرات آن زمان در راستای تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس اقدام کنند.

 

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در هفته در هفته دفاع مقدس، رونمایی از کتاب دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان آن دوران در هفته دفاع مقدس را از برنامه های این هفته برشمرد.

کد خبر 972752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha