رونمایی از دو عنوان کتاب درباره شهید مغفوری+تصاویر

دو عنوان کتاب نوشته نرجس شکوریان فرد درباره سردار شهید عبدالمهدی مغفوری در گلزار شهدای کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همسر شهید مغفوری شامگاه پنجشنبه (27 شهریور) در آیین رو نمایی از دو کتاب «عشق و دیگر هیچ» و «عبدالمهدی» گفت: برخورد شهید مغفوری با افراد به گونه ای بود که همه احساس می کردند این شهید آن ها را سال ها می شناسد.

 

 

وی ادامه داد: زبانش جز با یاد خدا نمی گفت و قلبش جز با یاد خدا نمی تپید و ناله های دعای توسل و دعای کمیلش برای همه درس بود؛ با توکلی که به خدا داشت در مسئولیت ها موفق و نمازش همیشه اول وقت بود؛ مناجات ها و نمازهای شب، قرائت قرآن و ...داشت.

 

همسر شهید مغفوری با بیان اینکه شهید مغفوری مظهر کامل مجاهدت، ورزشکاری، نظم و ... بود، ادامه داد: شهید مغفوری رئوف و مهربان بود و مهربانی در او موج می زد و همیشه همه را به تقوا و جهاد اکبر دعوت می کرد؛ دنیا برای او مهم نبود و از هرگونه غذای شبهه ناکی پرهیز می کرد.

 

نرجس شکوریان فرد در حاشیه مراسم رونمایی گفت: این کتاب ها از اربعین سال گذشته طی یکسال تدوین و به چاپ رسیده اند.

 

 

نویسنده کتاب و مدیر مؤسسه عهدیار با بیان اینکه هر دو کتاب چاپ اول هستند اما کتاب «عشق و دیگر هیچ» در 3 هزار جلد و کتاب «عبدالمهدی» در 5 هزار جلد به چاپ رسیدند که تاکنون استقبال چشمگیری داشتند، گفت: من اهل قم هستم اما از آنجایی که شهید عبدالمهدی مغفوری نزد مردم کرمان عزت، هویت و شخصیت خاصی داشت، ترغیب شدم تا به زندگی نامه ایشان بپردازم.

 

 

کتاب «عشق و دیگر هیچ» کتاب زندگی نامه شهید مغفوری است که در قالب رمان نوشته شده و کتاب «عبدالمهدی» با مضمون زندگی نامه ایشان در قالب داستان کوتاه است.

 

 

این نویسنده تاکنون ۱۸ کتاب به چاپ رسانده که ۴ جلد کتاب مربوط به زندگی نامه شهدا، یک جلد کتاب در خصوص شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی، ۳ جلد کتاب درباره نوجوانان، ۲ جلد در خصوص جوانان و بقیه کتب درباره ائمه اطهار و خانواده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکس: حمیده اردلان

 

کد خبر 972871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha