استقبال از  پیکر مطهر شهدا در فارس

خسروانی گفت: : پیکرهای ۲ شهید گرانقدر پس از ۳۲ سال در هفته مقدس به وطن باز می گردد و در فسا و داریون به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، بعد از ظهر امروز (پنج شنبه 27 شهریور) در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از پیکر پاک شهدا گفت: استان فارس در هفته دفاع مقدس استان فارس میزبان 2 شهید گلگون کفن می شود.

فرمانده سپاه «احمدبن موسی(ع)» شیراز افزود: پیکرهای این 2 شهید گرانقدر پس از 32 سال به وطن باز می گردد و در فسا و داریون به خاک سپرده خواهند شد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب پیکر پاک این شهدا در ساعت هشت صبح یکشنبه ۳۰ شهریور در فرودگاه «شهید دستغیب شیراز» مورد استقبال  قرار خواهد گرفت و با قرائت زیارت عاشورا و مداحی با حضور خانواده شهدا، جانبازان و بسیجیان به «معراج شهدای» بنیاد حفظ آثار منتقل خواهند شد.

خسروانی تصریح کرد: گرامیداشت حرمت شهدا، وظیفه تمامی اقشار جامعه و مسئولان است و مردم فارس همواره در این حوزه پیشرو بوده اند و در مراسم استقبال  به خاک سپردن پیکر پاک شهدا حضور فعال دارند.

«حبیب الله زارع»، معاون فرهنگی و حفظ آثار سپاه «احمدبن موسی(ع)» نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مراسم خاکسپاری با رعایت فاصله اجتماعی و حفظ نکات بهداشتی کرونا گفت: جمعی از مدیران ادارات و بنیاد شهید و فرمانده سپاه «ناحیه احمدبن موسی(ع)» روز پنج شنبه 27 شهریور به دیدار خانواده شهید «باباجان عابدی» در داریون رفتند.

کد خبر 972882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha