بهترین الگوی مقاومت و قوی شدن در گام دوم انقلاب دفاع مقدس است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: جنگ تحمیلی موجب شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد و البته بهترین الگوی مقاومت و قوی شدن در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۸ شهریور حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمبنون با اشاره به سی و یکم شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی بر علیه کشور و ملت مبارز و انقلابی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموش کردن انقلاب اسلامی به راه انداخت اما همین جنگ تحمیلی موجب شعله ورتر شدن نیروی انقلاب و روحیه انقلابی شد و البته بهترین الگوی مقاومت و قوی شدن در گام دوم انقلاب، دفاع مقدس است.

امام جمعه آسمینون به سند استعماری و غربی ۲۰۳۰ و دلایل اصرار برخی برای اجرای آن، بیان کرد: از روز معلم سال ۹۶ تا سخنرانی اخیر با وزیر و مسئولین آموزش و پرورش، رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره اجرایی سازی این سند استعماری تذکرات و هشدارهای جدی داده‌اند صراحت و قاطعیت رهبری در این مهم و پیگیری‌های مستمر ایشان جای تأمل و درس‌آموزی فراوان دارد بنابراین می طلبد همگی ما و دلسوزان در عرصه فرهنگ و آموزش و پرورش و سایر مسئولین این مسئله را به طور جدی رصد کرده و مراقبت کنیم.

وی تاکید کرد: کشورهای غربی در مرحله اول چه حقی دارند برای دیگر کشورها منظومه تولید کنند منظومه ای که شامل فکر، فرهنگ و عمل است و در مرحله دوم در حوزه آموزش و پرورش ورود سند ۲۰۳۰ یعنی سپردن و واگذاری مهمترین مسئله کشور به دیگران که این کار از اساس غلط و اشتباه است.

حجت الاسلام احمدی نیک اظهار کرد: سند ۲۰۳۰ یعنی تربیت سرباز برای دشمن، چرا که نظام آموزش باید سبک زندگی و فلسفه حیات را بر اساس مبانی غربی به کودک بیاموزد بنابراین باید حواسمان باشد و بدانیم که دلیل اصرار غربی‌ها بر اجرای این سند این است که سند ۲۰۳۰ نقشه راه غربی برای نفوذ و جنگ نرم است.

خطیب نماز جمعه آسمینون ابراز کرد: دشمنی که از ملت و نظام اسلامی پی در پی شکست و زخم خورده در پی انتقام است و برای ماه های آتی و حتی یک سال آینده برنامه های مختلف دارد تا انتخابات سال ۱۴۰۰، ۹ ماه باقی مانده است و از سوی دیگر انتخابات آمریکا در پیش است و دشمن درصدد می باشد به نحوی این ۲ انتخابات را به هم گره زده و تأثیر متقابل این ۲ انتخابات بر روی هم را بزرگنمایی کند.

وی عنوان کرد: متاسفانه برخی از وادادگان داخلی نیز بر این انگاره غلط صحه می گذارند و کشور و اقتصاد کشور را شرطی سازی کرده و معطل می‌کنند در حالی که نتیجه انتخابات آمریکا برای اوضاع ما فرقی نمی‌کند.

حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این مطلب که دشمن بر روی ۴ کلید واژه تمرکز و تلاش مذبوحانه دارد، خاطرنشان کرد: مسئله اول امنیت است که تلاش استکبار برای تضعیف و کاهش امنیت ما است دوم تلاش و برنامه دشمن در عرصه سلامت می باشد سوم حوزه اقتصاد و به طور خاص معیشت مردم حدود جنگ و برنامه‌ریزی دشمن در این حوزه است و چهارم مسئله بسیار مهم وحدت ملی می باشد که آماج حمله دشمنان است.

امام جمعه آسمینون ادامه داد: هر چه بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم این جنگ شدت بیشتری پیدا می کند پس می‌طلبد کلیه مسئولین با هوشیاری و برنامه‌های لازم و اتخاذ تدابیر درست، مردم و خواص با بصیرت جلوی این نقشه‌های دشمن را بگیرند.

وی در خاتمه از مسئولین در سطح کلان، استان و شهرستان خواست تلاش خود را برای نظارت بر بازار و مهار گرانی ها بیشتر کنند زیرا این مسئله فشار زیادی را بر مردم وارد کرده است و همچنین به  ولادت امام محمد باقر (ع) و سال روز شهادت دردانه امام حسین (ع) حضرت رقیه (س) اشاره کرد.

کد خبر 972932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha