حاکمان عرب تاوان اشتباه سیاسی خود را با توطئه صهیونیست‌ها پرداخت می‌کنند

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حاکمان عرب تاوان اشتباه سیاسی خود را با توطئه صهیونیست‌ها پرداخت خواهند کرد، گفت: آمریکا و اسرائیل طی سالیان گذشته همواره به دنبال فرصتی برای به آتش کشیدن منطقه برای پیشبرد سیاست‌های استبدادی و منفعتی خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، مهم‌ترین اولویت در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی را توجه به جوانان و ارتقاء پتانسیل‌های انسانی دانست و اظهار کرد: ملت ایران همواره در مقابله با دشمن هوشمندانه عمل کرده‌اند و دشمن به دنبال آن است از طریق اعمال تحریم‌ها مختلف مقاومت ملت ایران را بشکند.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه ادامه داد: مهم‌ترین اقدامی که می‌توان برای مقابله با این سیاست خصمانه دشمن در دستور کار قرار داد استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی در عرضه‌های مدیریتی کشور است.

 

وی حاکم ساختن روحیه جهادی در امور اجرایی و نظارتی جامعه را امری مهم در راستای تحقق گام دوم انقلاب شمرد و تصریح کرد: متاسفانه حاکمان برخی از کشورهای عربی به آرمان‌های فلسطین و جامعه اسلامی خیانت کردند. این حاکمان که کشور مظلوم فلسطین را در سخت‌ترین شرایط تنها گذاشتن به دنبال کمک به ترامپ برای پیروزی در انتخابات هستند.

 

آمریکا و هم‌پیمانانش آبرویی برای نهادهای بین‌المللی باقی نگذاشته‌اند

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه استفاده از مکانسیم ماشه توسط آمریکا را بازی سیاسی جدید غرب بر علیه ایران دانست و ابراز داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش با نقض‌ مکرر قوانین بین‌الملل آبرویی برای نهادهای جهانی باقی نگذاشته‌اند.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده مطرح کرد: حاکمان برخی از کشورهای عرب برای باقی ماندن در راس قدرت، از صهیونیست‌های خون‌خوار حمایت می‌کنند. چنین اقدامی در صحنه سیاسی‌ دهه‌های اخیر بی سابقه و خفت‌بار است.

 

وی با بیان اینکه حاکمان عرب تاوان چنین اقدام سیاسی اشتباهی را با توطئه صهیونیست‌ها پرداخت خواهند کرد، ادامه داد: آمریکا و اسرائیل طی سالیان گذشته همواره به دنبال فرصتی برای به آتش کشیدن منطقه هستند تا سیاست‌های استبدادی و منفعتی خود را پیش ببرند.

 

از مسئولان می‌خواهم یک روز را به گفتگوی مستقیم با مردم اختصاص دهند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان توفیق انقلاب اسلامی را در تشدید خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه مستمر با فساد دانست و اظهار کرد: باید تلاش شود تا خدمات نظام به صورت مطلوب به اطلاع عموم مردم برسد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: برای نزدیکی بدنه مردم با مدیران دولتی از مسئولان می‌خواهم که حتما یک روز در هفته را به گفتگوی مستقیم با مردم اختصاص دهند.

 

ادارات اجازه ندهند بیماری کووید-19 باعث فراموشی هفته دفاع مقدس شود

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث ایجاد روح انقلابی در مردم ایران شد، ابراز داشت: دفاع مقدس باعث خودکفایی ایران در عرصه‌های مختلف نظامی شد و همچنین موجب ایجاد یک اقتدار نظامی در جهان شد.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه تولید تجهیزات دفاعی پیشرفته را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: از ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان درخواست دارم که اجازه ندهند بیماری کووید-19 باعث فراموشی این هفته با شکوه شود. با انجام اقدامات مختلف فرهنگی می‌توان مجاهدت‌های انجام شده برای نجات این سرزمین گرامی داشته شود.

 

برنامه‌های کنگره امام سجاد (ع) در 15 کشور جهان پخش شد

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به برگزاری با شکوه کنگره امام سجاد در استان هرمزگان، تصریح کرد: میزبانی استان هرمزگان از این کنگره بین‌المللی، نام با شکوهی از استانمان را در کشور و جهان گسترده است.

 

وی در پایان با بیان این نکته که سه تن از مراجع تقلید به کنگره امام سجاد (ع) پیام ارسال کردند، گفت: مجازی برگزار شدن این کنگره باعث گسترش جامعه تحت پوشش شد و در 15 کشور مختلف جهان برنامه‌های مختلف و متنوعی برای معرفی سیره امام سجاد (ع) برگزار شد.

 

کد خبر 973005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha