تعطیلی نماز جمعه موجب برزمین ماندن مطالبات مردمی می‌شود

حجت الاسلام شامحمدی فاصله گرفتن جامعه از نماز ، نصیحت و امربه معروف را سبب پیدایش انحرافات و بر زمین ماندن مطالبات مردم بر زمین دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدونشهر، حجت الاسلام «اسماعیل  شامحمدی» شروع دوباره نمازجمعه در این شهرستان را باز شدن درب رحمت خداوند به روی این شهر خواند و گفت: مردم شهرستان فریدونشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی ، ضمن کمک به سلامت جامعه، بهانه برای تعطیلی نماز جمعه به وجود نیاورند.

 امام جمعه فریدونشهر با یادآوری اینکه تصمیم برگزاری نمازجمعه با نظر اعضای محترم ستاد کرونای شهرستان و استان اصفهان و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نماز جمعه است و نظر یک فرد نیست، بیان کرد: جامعه ای که از نماز و نصیحت فاصله بگیرد، جامعه مرده ای است که حرکتی از خود ندارد و تعطیلی نمازجمعه برابر با تعطیلی تذکر و امر به معروف و گسترش برخی انحرافات است و مطالبات مردم با تعطیلی طولانی مدت نماز جمعه بر زمین مانده است.

وی با تاکید بر اینکه کشور هنوز در حال دفاع مقدس است و جنگی که در سال ها نخستین انقلاب آغاز شده، پایان نیافته است، تبیین کرد: جنگ نظامی در سال 67 تمام شد ولی جنگ در ابعاد فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی هنوز ادامه دارد  وتلفات این جنگ ها از جنگ نظامی بدتر و وخیم تر است.

حجت الاسلام شامحمدی به اسنادی اشاره کرد که در آنها خبر از گرفتن شاهرگ های اصلی اقتصاد توسط برخی دشمنان و انقلاب که خواهان ضربه اسلام هستند، دارد و افزود: کشور پس از عملیات های غم انگیز کربلای۴ و ۵ شاهد شیرینی ها و صلح و آرامش بودو از این رو کشور پس از این سختی اقتصادی، گشایش و راحتی را نیز مشاهده می کند و این بر اساس آیات قرآن نیز هست.

امام جمعه فریدونشهر با محکوم کردن عادی سازی روابط  بحرین وامارات با رژیم غاصب صهیونیستی، آنها را محکوم به سقوط  دانست و تشریح کرد: این دو کشور سرنوشت خود را به سرنوشت کشورهای درحال سقوط آمریکا، اسرائیل و آل سعود گره زدند و با سقوط آن کشورها ، بحرین و امارات نیز سقوط می کنند و اگر محلی برای خرابکاری آمریکا شوند، همانند پایگاه عین الاسد با خاک یکسان می شوند.

 به گزارش شبستان، نماز جمعه شهر فریدونشهر پس از دو ماه تعطیلی ، در آخرین  جمعه تابستان برپا شد./

کد خبر 973011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha