نفرات برتر بخش برادران مسابقات استانی قرآن کریم گیلان معرفی شدند

قربانیان گفت: چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف گیلان با معرفی نفرات برتر بخش برادران به کار خود پایان داد.

«محمدمهدی قربانیان» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: چهل و سومین دوره مسابقات مرحله استانی قرآن کریم گیلان که از صبح چهارشنبه( 26 شهریور)‌ به مدت دو روز در آستان خواهر امام رشت آغاز  شده بود با معرفی نفرات برتر بخش برادران به کار خود پایان داد.

 

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: در رشته حفظ 5 جزء «ناصر اسکافی» از بندرانزلی و در رشته حفظ 10 جزء «اسماعیل حسن پور» از لاهیجان رتبه برتر را کسب کردند.

 

وی در ادامه گفت: در رشته حفظ 20 جزء «رضا جانی پور» از لاهیجان اول و  «محمدهادی مجدپور» از بندرانزلی دوم شدند.

 

قربانیان خاطرنشان ساخت: در رشته حفظ کل «امیدرضا رحیمی» از رشت و «سید مهدی انقیا» از بندرانزلی اول و دوم شدند.

 

وی اظهار کرد: در رشته قرائت ترتیل «مهدی عبرتی» و «محمدحسین ایزدی» از رشت و «ابوالفضل زیبایی» از لاهیجان رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

 

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: در رشته اذان «اکبر زراعتی» از لنگرود، «حسین یزدانی»‌ از رشت و «یعقوب صفایی» از شفت اول تا سوم شدند.

 

وی اظهار داشت: در رشته قرائت تحقیق «ابراهیم تبسم چهره» از آستانه اشرفیه، «محمد صدفی و فرزاد غلامزاده» از رشت رتبه‌های اول تاسوم را کسب کردند.

 

قربانیان گفت: نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآنی که در نیمه اول آبان ماه، به‌صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد.

کد خبر 973109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha