ساخت مسکن ایثارگران زنجانی پیگیری شد

در جلسه ای با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و راه و شهرسازی استان زنجان، ساخت مسکن برای ایثارگران زنجانی پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جلسه تامین مسکن ایثارگران امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و جمعی از مسئولان به میزبانی راه و شهرسازی استان زنجان تشکیل شد.

 

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اقدامات این بنیاد در تامین مسکن ایثارگران، اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم، باید پیگیر مشکلات ایثارگران باشیم.

 

علی کاظمی با بیان اینکه تامین مسکن جامعه ایثارگری یکی از اولویت های مهم بنیاد شهید محسوب می‌شود، تاکید کرد: پیگیری مشکل مسکن ایثارگران نیازمند تعامل و توجه ویژه همه مسئولان است،

 

آغاز عملیات اداری و اجرایی ساخت پروژه 224 واحدی مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا توسط شرکت ذیصلاح، تنظیم تفاهم نامه تامین مسکن برای ایثارگران و خانواده معظم شهدا بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری زنجان، برنامه‌ریزی در جهت تامین زمین یا مسکن در سال‌های آتی و ایجاد هماهنگی لازم با بانک‌های عامل پرداخت‌کننده تسهیلات مسکن ایثارگران از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و پیگیری شد.

 

کد خبر 973123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha