فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه در خراسان شمالی منتشر شد

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از انتشار فراخوان حمایت ا ز تولید فیلم کوتاه خبرداد.

«ابوالحسن حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فراخوان حمایت از تولید فیلم کوتاه در خراسان شمالی خبر داد و اظهارکرد: مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه و ترویج ارزش های دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و آینده آن مبتنی بر بیانیه گام دوم، جوانان و زنان در انقلاب اسلامی، رسانه ها و فضای مجازی و  راهکارهای تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی از جمله موضوعات برای تولید آثار از سوی هنرمندان است.

 

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، ارتقاء گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و فرهنگ، امربه معروف و نهی از منکر، احیاء فرهنگ و آداب و رسوم بومی ومحلی، جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه های مختلف و شور و نشاط اجتماعی  را از دیگر موضوعات برشمرد.

 

حیدری، با بیان اینکه همه طرح ها برای تولید فیلم های کوتاه می بایست با حداکثر زمان 20 دقیقه تهیه شود، اظهارکرد: هنرمندان می توانند تا پایان مهرماه سال جاری طرح های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ساختمان معاونت هنری، اداره امور سینمایی، سمعی و بصری و یا دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارسال کنند.

 

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32234412 داخلی 146 و یا 32245330 تماس بگیرند.

 

کد خبر 973134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha