حریق در ارتفاعات روستای ون کاشان مهار شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار حریق در ارتفاعات سرسنجون روستای ون کاشان با تلاش اهالی این روستا خبر داد.

«روح اله فدایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت:  حریق گسترده در ارتفاعات سرسنجون روستای ون کاشان با همکاری نیروهای مردمی مهار شد.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و اطلاع رسانی به موقع صورت گرفته در روستا ، اهالی روستا به صورت پیاده با کنترل آتش و استفاده از خاموش کننده آتش نشانی حریق را اطفا کردند.

 

 

فدایی با تقدیر از اقدام خودجوش نیروهای مردمی در مهار این آتش سوزی گفت: وقوع حریق در ارتفاعات با توجه به پوشش گیاهی متراکم به دلیل بارندگی‌ های بهاری و گرمای شدید هوا در تابستان، وزش باد و بر اثر خطای انسانی همچون دور ریز شیشه و فلز در طبیعت و یا عامل مستقیم انسان از طریق ایجاد آتش به صورت عمد و غیرعمد دور از انتظار نیست، لذا از مردم درخواست می‌شود از روشن کردن آتش در طبیعت خودداری کنند و در صورت ضرورت، قبل از ترک محل از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: شهروندان در صورت مشاهده حریق مراتع و علف های هرز، بلافاصله با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند./

کد خبر 973275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha