اجتماع دختران تهرانی در سوگ شهادت حضرت رقیه(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی/ دوازده مرحله کمک‌رسانی اهالی مسجد جامع حضرت رقیه (س) به نیازمندان

حجت‌‌الاسلام ستاری گفت: اجتماع دختران ۳ تا ۱۰ ساله شهر تهران در سوگ شهادت حضرت رقیه(س)، دوم مهرماه در مسجد جامع حضرت رقیه (س) برگزار می‌شود.

حجت ‌الاسلام «یونس ستاری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم سوگواری به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، اول و دوم مهرماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع حضرت رقیه (س) به نشانی تهران، کیانشهر، خیابان ابراهیمی، خیابان امیری، برگزار می شود، اظهار کرد: محمدرضا افلاکی و محسن حسنیان در این مراسم، مداحی می کنند و دسته زنجیزنی نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محدود اطراف این مسجد، برپا می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه (س) اضافه کرد: اجتماع دختران 3 تا 10 ساله شهر تهران نیز در سوگ شهادت حضرت رقیه (س) از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه، دوم مهرماه در این مسجد برگزار می شود که طی آن به تعدادی از دختران حاضر در این اجتماع به قید قرعه، هدایای معنوی و مادی ارزشمندی تقدیم می شود.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری آل نبی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع حضرت رقیه (س) مسئولیت برگزاری این مراسم و اجتماع را برعهده دارند و تلاش می کنند این مراسم با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.

 

ستاری در ادامه به تداوم کمک مومنانه اهالی مسجد جامع حضرت رقیه (س) و قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت زدایی شهید حسین همدانی در ماه صفر اشاره کرد و گفت: این مجموعه در ماه محرم نیز علاوه بر توزیع چند صد بسته ارزاق، چند هزار پرس غذای گرم نیز میان کارتن خواب های جنوب شهر تهران توزیع کرد.

 

وی اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت زدایی شهید حسین همدانی همچنین با محوریت مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید 75 بسته ارزاق همراه با یک کیلو گوشت تازه و لوازم التحریر بین خانواده ها و دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

 

امام جماعت مسجد جامع حضرت رقیه (س) افزود: کمک اهالی این مسجد و قرارگاه فرهنگی، بصیرتی و محرومیت زدایی شهید حسین همدانی به نیازمندان در دوره شیوع ویروس کرونا در ماه صفر وارد مرحله سیزدهم می شود و این روند با مشارکت حوزه بسیج منطقه کیانشهر و سپاه پاسداران انقلاب تهران بزرگ همچنان ادامه می یابد.

کد خبر 973298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha