انتشار مطالب اشتباه افکار مردم را جریحه دار می کند

آیت الله فلاحتی به درج مطلبی اشتباه در کتاب درسی حسابان با عنوان حیران اردبیل اشاره کرد و گفت: درج مطالب اشتباه در کتاب درسی باعث جریحه دار شدن افکار و اندیشه های مردم منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیت الله«رسول فلاحتی» امروز(شنبه، ۲۹ شهریور) در جمع خبرنگاران آستارایی، اظهارکرد: یکی از اهداف سفر به شهرستان های استان گیلان نشستن پای درد و دل مسئولین شهرستانی است که بشنویم در حوزه کاری خود چه مشکلاتی دارند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه هدف دیگر از سفر این است که مردم را ببینیم و به مشکلات شان گوش دهیم، افزود: در برخی نقاط نیز خدمت خانواده های معظم شهدا می رسیم و این یکی از هدف های اصلی ماست.

 

وی به درج مطلبی اشتباه در کتاب درسی حسابان با عنوان حیران اردبیل اشاره کرد و گفت: حیران جز جدانشدنی گیلان است.

 

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ما ناسیونالیستی فکر نمی کنیم و همه نقاط متعلق به ایران است، خاطرنشان کرد: درج مطالب اشتباه در کتاب درسی باعث جریحه دار شدن افکار و اندیشه های مردم منطقه می شود.

 

وی با بیان اینکه حیران قرن هاست که جز گیلان است، افزود: ما هم این اشتباه صورت گرفته را به وزیر آموزش و پرورش می رسانیم و ان شاء الله از مردم معذرت خواهی کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: انتظار از وزارت آموزش و پرورش این است مسائلی که موجب جریحه دار شدن افکار و اندیشه های مردم می شوند را انجام ندهد.

کد خبر 973424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha