مقابله با انحرافات عقیده ای به انس با قرآن نیاز دارد

حجت الاسلام موسوی گفت: مقابله با انحرافات عقیده ای و تهاجم فرهنگی دشمن به انس با قرآن و اهل البیت(ع) نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» در نشست فرهنگی و قرآنی با کارکنان منطقه پدافند هوایی مرکزی کشور با اشاره به نور و جنبه هدایتی قرآن اظهارداشت: علم اول و آخر در قرآن نهفته و بهترین راهنما برای سعادت بشر در همه زمان ها است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصراصفهانی با اشاره به توطئه های گسترده دشمن برای ایجاد شبه و انحراف در عقاید، افزود: مقابله با انحرافات عقیده ای و تهاجم فرهنگی دشمن به انس با قرآن و اهل البیت(ع) نیاز دارد که باید به تدوین برنامه هایی در این حوزه بیشتر توجه شود.

 

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد شبه در جامعه به دنبال تاریکی دل و انحراف مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است و تنها با قرآن قادر به ایجاد روشنایی در بین مردم خواهیم بود.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نقش قرآن و اهل البیت در سعادت دنیا و آخرت انسان، تصریح کرد: این دو جدایی ناپذیرند و برای دوری از کجی ها و انحرافات باید از قرآن و عترت با همدیگر استفاده کنیم و زمینه سعادت را فراهم سازیم.

 

وی با بیان اینکه قرآن و عترت هر دو به دنبال سعادت بشر هستند، خاطرنشان کرد: اگر امام حسین(علیه السلام) برای امربه معروف و نهی از منکر قیام کرد، قرآن نیز به این موضوع مهم توجه دارد و با این فریضه دینی جامعه به سعادت خواهد رسید.

کد خبر 973464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha