۴۰۰ بسته  نوشت افزار بین دانش آموزان کم برخوردار بیرجند توزیع می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند از اجرای ویژه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۴۰۰ بسته نوشت افزار با نام شهدای دانش آموز خراسان جنوبی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«صادق نوروزی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، ایستگاه فرهنگی از امروز یکشنبه (۳۰ شهریور) به مدت سه روز در کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند برپا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند با بیان اینکه اجرای برنامه نقاشی و رنگ‌آمیزی با محوریت دفاع مقدس، ویژه کودکان و نوجوانان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از برنامه‌های این ایستگاه فرهنگی است، افزود: همچنین کتب مذهبی و صوت و نواها به ویژه با موضوع دفاع مقدس و شهدا در این ایستگاه فرهنگی ارائه می شود.

 

وی از اجرای ویژه برنامه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کانون سردار مقاومت بیرجند خبر داد و گفت: این برنامه امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در محل مسجد محمد امین (ص) بیرجند برگزار خواهد شد.

 

نوروزی با تاکید بر اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای کانون فرهنگی و هنری سردار مقاومت با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد، ادامه داد: همچنین این هفته طرح سه شنبه های تکریم با هدف تجلیل از دو خانواده شهید اجرا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند از توزیع کارت نان بین نیازمندان در دهه آخر ماه صفر خبر داد و بیان کرد: همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۴۰۰ بسته نوشت افزار با کمک خیران و اعضای کانون به یاد ۴۰۰ شهید دانش آموز استان خراسان جنوبی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

گفتنی است؛ خراسان جنوبی ۴۰۰ شهید دانش آموز دارد و شهرستان بیرجند نیز ۱۰۰ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است.

کد خبر 973493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha