برگزاری آیین شب شعر و خاطره و تجلیل از خانواده شهید «مطهرنیا» در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از برگزاری آیین شب شعر و خاطره دفاع مقدس همزمان با چهلمین سالگرد این رویداد تاریخی و درخشان به همراه تجلیل از خانواده «سردار شهید خلیل مطهرنیا» به همت کانون «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: لزوم زنده نگه داشتن این واقعه تاریخی که نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی به شمار می آید، ما را بر آن داشت تا برگزاری هر چه با شکوه برنامه های هفته دفاع مقدس را در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» قرار دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با تاکید بر اینکه مدیون خون شهدا بودن تنها به حرف نیست بلکه با عمل خود باید ثابت کنیم که پای آرمان های شهدا هستیم، افزود: الگو قرار دادن شهدا برای نسل جدید کشور که دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند، از جمله وظایف ما در پایندی به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی از برگزاری مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این مراسم به بهانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در فضای باز مسجد «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری با اشاره به برنامه های این شب شعر و خاطره، عنوان کرد: روایتگری «محمدرضا هادوی»، عضو کمیته راویان دفاع مقدس و شعرخوانی شاعران آیینی شهرستان جهرم از جمله برنامه های این مراسم است.

 

وی با اشاره به اینکه در این برنامه از خانواده «سردار شهید خلیل مطهرنیا» تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: این شهید شجاع و والامقام به عنوان فرمانده طرح و عملیات لشکر المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس به ایثارگری و جان فشانی پرداخت و سرانجام در جریان عملیات کربلای پنج به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم ادامه داد: از سوی سپاه ناحیه جهرم، «سردار شهید خلیل مطهرنیا» به عنوان شهید شاخص این شهرستان درسال 99 معرفی شده است که به همین منظور برنامه تجلیل از خانواده وی در برنامه هفته دفاع مقدس قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این مراسم شب شعر و خاطره دفاع مقدس، اظهار کرد: این مراسم از ساعت 19 و 30 دقیقه روز چهارشنبه دوم مهرماه در مسجد «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

حضوری با دعوت از شهروندان جهرمی برای شرکت در این مراسم، گفت: حوزه مقاومت بسیج خواهران «الزهرا (س) و کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم در برگزاری این مراسم همکاری دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان تصریح کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری فیزیکی در برگزاری این مراسم الزامی است.

 

کد خبر 973507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha