اجرای ۱۸۰ عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در ۲۵۰ نقطه آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از اجرای ۱۸۰ عنوان برنامه در ۲۵۰ نقطه این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

«حسن فخرل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۸۰ عنوان برنامه در ۲۵۰ نقطه شهرستان آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: این برنامه ها توسط مجموعه پایگاه های بسیج، اقشار بسیج، واحدهای دانش آموزی و کانون های بسیج در دو سطح منطقه ای و شهرستانی اجرا خواهد شد.

 

فخرل ادامه داد: برنامه های شاخص شهرستانی در قالب ۱۰ عنوان یادواره شهدا با حضور فرماندهان و روایتگران دفاع مقدس و مسؤولان کشوری برگزار می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، دفاع مقدس را چراغ راه انقلاب اسلامی خواند و بیان داشت: رویکرد ما به هشت سال دفاع مقدس، صلابت نظامی، علمی و فرهنگی در سایه مقاومت در برابر استکبار است و این باید در بین جوانان نهادینه شود.


سرهنگ فخرل با بیان اینکه دفاع مقدس آیینه تمام نمای خودباوری، استقامت و استکبارستزی است، بیان داشت: تبیین اهداف، نقش و اهمیت دفاع مقدس و ارزش های حاکم بر دفاع مقدس، تشریح مدیریت جهادی در نحوه اداره جنگ و تعمیم به مدیریت کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سیره شهدای شاخص از مهم ترین اهداف اجرای برنامه های دفاع مقدس در این شهرستان است./

کد خبر 973509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha