برگزاری سومین کارگاه تخصصی ابزارشناسی خوشنویسی در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برگزاری سومین کارگاه آموزشی و تخصصی خوشنویسی با عنوان ابزارشناسی خوشنویسی با حضور استاد ناصر کمیلی در این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس کارگاه آموزشی تخصصی خوشنویسی با عنوان ابزارشناسی خوشنویسی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این سومین کارگاه تخصصی خوشنویسی در این سطح در منطقه است که  با هدف ارتقای مهارت های هنرمندان خوشنویس و به همت انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: این کارگاه سه ساعته با تدریس استاد ناصر کمیلی از برجسته ترین اساتید مرکب سازی ایران که در ساخت مرکب سابقه ای ۴۰ ساله دارد با حضور رییس و اعضای انجمن خوشنویسان، پیشکسوتان و هنرمندان خوشنویس در محل سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: انجمن خوشنویسان شعبه آران و بیدگل از سال ١٣٨٠ به صورت رسمی و زیر نظر انجمن خوشنویسان ایران کار آموزشی خود را آغاز کرد و تاکنون ۲۰۰ نفر موفق شدند در دوره های مختلف گواهی قبولی از انجمن دریافت کنند که از این تعداد حدود ۵۰ نفر فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران شدند./

کد خبر 973759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha