حضور ۴۲ شرکت کننده از فارس در مسابقات انتخاب تیم ملی ورزش های الکترونیک ایران

جان پولاد گفت: ۴۲ نفر از استان فارس در مسابقات انتخاب تیم ملی ورزش های الکترونیک ایران در رشته های fifa ۲۰ و pes ۲۰۲۰ به رقابت پرداختته اند.

«افشین جان پولاد» با اشاره به اتمام مسابقات انتخاب تیم ملی ورزش های الکترونیک ایران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: در این مسابقات یک هزار و 113 نفر در رشته efootball pes 2020–کنسول ps4 شرکت می کنند که 155 نفر آنلاین و 961 نفر حضوری شرکت دارند.

 مسئول کمیته ورزش های الکترونیک استان فارس افزود: 707 نفر نیز در رشته fifa 20-کنسول   ps4به صورت 208 نفر آنلاین و 499 نفر حضوری شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: سهم استان فارس در مسابقات این 2 رشته 42 نفر است که 17 نفر آن در رشته fifa 20  و 25 نفر در رشته pes 2020 به رقابت پرداخته اند.

جان پولاد با اشاره به اتمام مسابقات آنلاین این بازی ها بیان کرد: مسابقات حضوری استان فارس در رشته fifa20 نیز بعد از ظهر شنبه 29 شهریور در  «کیوکلاپ» برگزار شد و مسابقات  pes2020 بعد از ظهر دوشنبه 31 شهریور در «گیم لندپلاس» در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نفر اول این مسابقات در هر رشته برای دوره نهایی مسابقات از 2 تا 4 مهر با حضور منتخبان کشوری در برج میلاد تهران اعزام خواهند شد و به هریک از نفرات اول تا هشتم هر رشته در کشور تا سقف 12 میلیون تومان جوایز از شرکت رایتل اهدا خواهد شد.

مسئول کمیته ورزش های الکترونیک استان فارس تصریح کرد: با توجه به طرح آماده باش در پویش سراسری ورزش های همگانی برای مقابله با کرونا، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت جمعی باید رعایت شود و در صورت عدم رعایت مقررات بهداشتی از حضور افراد در محل مسابقات جلوگیری خواهد شد.

گفتنی است، افتتاحیه این مسابقات با حضور «سیروس پاک فطرت»، رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس برگزار شد.

کد خبر 973795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha