لزوم افزایش نیروهای انتظامی و امنیتی در مرزها

سردار شاهوارپور بر لزوم افزایش نیروهای انتظامی و امنیتی جهت جلوگیری از حضور کاروان‌های زائران حسینی در مرزها تاکید کرد و گفت: فرمانداران باید از ظرفیت‌های ایجابی و سلبی در شهرها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ۳۰ شهریور) در نشست شورای اربعین خوزستان اظهار کرد: همه ساله ما  برای استقبال از اربعین برنامه‌ریزی داشتیم چراکه اربعین مانند برنامه‌های اول دهه محرم با مردم نهادینه شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه وضعیت امسال با سال‌های گذشته تفاوت ویژه ای دارد افزود: سلامت مردم در اولویت ما است و از آنجا که تجمعات و دسته‌جات زمینه ابتلا بیماری را افزایش می‌دهد باید مراقبت بیشتری برای حفظ سلامت مردم داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌هایی که ستاد کرونا انجام می‌دهد کمک مردم را می‌طلبد چراکه همراهی و همکاری مردم یکی از موارد مهم پیشگیری است، لذا در خصوص اربعین باید تلاش شود تا حداقل ابتلا در مراسمات اتفاق بیفتد و یا اصلا ابتلایی به‌وجود نیاید.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه در ابتدا باید از ورود کاروان‌های خارج از استان به خوزستان جلوگیری کنیم ادامه داد: برای بخشی دیگر از زائران که مربوط به شهرهای مرزی و خوزستان هستند، توصیه‌های علما بسیار تاثیرگذار و مهم است.

 

وی تصریح کرد: بخشی دیگر از اقدامات، پیشگیرانه و ایجابی است که علمای هر شهر باید به این موضوع کمک کنند چراکه این موضوع به اعتقادات و دین مردم برمی‌گردد.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر خوزستان (عج) با تاکید بر اینکه باید از خروج کاروان‌ها از شهرها جلوگیری شود عنوان کرد: فرمانداران باید از ظرفیت‌های ایجابی و سلبی در شهرها استفاده کنند، هر چقدر از ورود مردم به مرزها جلوگیری کنیم به سلامت آنها بیشتر کمک شده است.

 

وی با بیان اینکه اگر در شهرستان‌ها کم‌کاری شود باید فرمانداران پاسخگو باشند یاد آور شد: باید در مرزها نیروهای بیشتری گذاشته شود چراکه هر چقدر جلوتر می‌رویم کار دشوارتر می‌شود از این رو باید تلاش کنیم این کار را نیز مانند سایر امورات به خوبی انجام دهیم.

 

کد خبر 973799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha