برگزاری چهار هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس فارس توسط پایگاه های مقاومت بسیج

سردار بوعلی گفت: چهار هزار و ۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 30 شهریور) ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: با گذشت چهل سال از دفاع مقدس، یاد رشادت ها و ایثارگری های افراد در تاریخ انقلاب اسلامی، همچنان زنده نگاه داشته می شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: این ایثار، یادآور برافراشته شدن پرچم عاشورایی است که موجب ناامید کردن دشمنان می شود و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تجدید میثاق با این ایثارگران است.

وی اضافه کرد: بر این اساس، چهار هزار و 500 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر فارس برگزار می شود که برپایی 50 نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از 700 پیشکسوت دفاع مقدس در شیراز و تکریم یک هزار و 200 خانواده شهید و ایثارگر از نمونه آنهاست.

سردار بوعلی از بازسازی عملیات «فتح المبین» در این هفته خبر داد و بیان کرد: این عملیات افتخار آفرین  از 31 شهریور تا 6 مهر در مرودشت بازسازی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از تلاش کادر درمان استان در بحران کرونا گفت: فرماندهان نیروهای مسلح فارس در هفته دفاع مقدس در بیمارستان های استان از زحمات مدافعان سلامت تجلیل خواهند کرد.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قوی هستیم» برگزار خواهند شد و غبارروبی مزار شهدا، مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و قرآنی با محوریت هفته دفاع مقدس، تجلیل از بسیجیان نمونه و سربازان برتر، نمایش فیلم و اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس و ... از جمله این برنامه هاست.

کد خبر 973801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha