رونمایی از ۴۰ اثر فاخر دفاع مقدس در معاونت سیمای مرکز فارس

باغبان منش گفت: در ایام هفته دفاع مقدس از ۴۰ اثر فاخر تولید شده در معاونت سیما نیز رونمایی خواهد شد و ضبط برنامه ۱۲۰ قسمتی خاطرات مادران بزرگوار شهدا نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا باغبان منش» در مورد این برنامه گفت: در این برنامه زنده که با تهیه کنندگی «عباس روزیطلب» و اجرای «احمد مومنی» پخش می شود، یادگاران دفاع مقدس به بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس می پردازند.

معاون سیمای مرکز فارس افزود: معرفی چهره های برتر و هنرمندان و نخبگان عرصه جبهه و جنگ، سرودهای حماسی و پخش تصاویری از زرمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس از دیگر بخش های این برنامه زنده است.

وی اضافه کرد: این برنامه هر شب در فضای زیبای موزه دفاع مقدس که با حال و هوای جبهه های نبرد حق علیه باطل طراحی شده است به طور زنده از سیمای مرکز فارس پخش می شود.

باغبان منش اعلام کرد: از مستند فاخر «عبدالله» که روایت زندگی سردار «شهید عبدالله اسکندری» است نیز رونمایی خواهد شد و برنامه های زنده فارسی شو، صبح پارسی، کاشانه مهر، نگاه روز و برنامه های تولیدی در شهر و در استان نیز در این ایام  بخش هایی از برنامه های خود را به دفاع مقدس اختصاص خواهند داد.

وی ادامه داد: در ایام هفته دفاع مقدس از ۴۰ اثر فاخر تولید شده در معاونت سیما نیز رونمایی خواهد شد و ضبط برنامه ۱۲۰ قسمتی خاطرات مادران بزرگوار شهدا نیز آغاز خواهد شد.

«یاسر جمالی» نیز در این خصوص گفت: تولید و پخش «مشق عشق» و «مدرسه عشق»، مشارکت در تولید و پخش ویژه برنامه سراسری پلاک هشت، تولید و پخش ویژه برنامه خاکریز خاطره و اختصاص بخش عمده ای از برنامه های تولیدی به دفاع مقدس از برنامه های این معاونت است.

معاون صدای مرکز فارس افزود: در این ایام مانند دیگر حوزه های برنامه ساز، از 40 اثر فاخر این معاونت با موضوع دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در معاونت خبر این مرکز نیز خبرنگاران مرکز استان به همراه ۵۵ خبرنگار آزاد در سراسر استان پهناور فارس برنامه های مختلف این هفته را پوشش خبری خواهند داد.

جمالی اعلام کرد: این معاونت تولید و پخش برنامه های خود را در خصوص دفاع مقدس از سوم خرداد و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز کرده و هر هفته در بخش های خبری به معرفی یکی از شهدای استان پرداخته است که این روند تا دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی ادامه دارد.

«علی خورشید سوار»، معاونت فضای مجازی مرکز فارس نیز از انتشار یکصد ویدیو، عکس نوشته، اینفوگرافی و موشن گرافی به همراه 40 اثر شاخص در فضای مجازی در استان خبر داد.

گفتنی است، به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، صدا و سیمای مرکز فارس برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده است و پخش برنامه زنده «شبانه حکایت فتح» هر شب از ساعت 21 و 10 دقیقه به مدت ۱۵ شب از ۲۸ شهریور با حضور سرداران و رزمندگان سرافراز سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس آغاز شده و تا 11مهر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 973882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha