طرح «پلاک افتخار» در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود

حقیری با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح «پلاک افتخار» رونمایی می شود، گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس و افتتاح باشگاه تولید محتوای مصباح از دیگر برنامه های کانون حضرت صدیقه طاهره (س) در هفته دفاع مقدس است.

«مهدی حقیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند با همکاری پایگاه بسیج مسجد نمایشگاهی را در راستای به نمایش گذاشتن فداکاری های دوران دفاع مقدس راه اندازی کرده است.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در ادامه بیان کرد: 2 نمایشگاه دفاع مقدس در مسجد حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند برپا می شود که یک نمایشگاه حاوی عکس و پوستر از شهدا و رزمندگان است و نمایشگاه دیگر نیز به علل به وجود آمدن جنگ و موضوعاتی نظیر جنگ نرم می پردازد و در انتهای این نمایشگاه غرفه کتابی راه اندازی کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند از یک مهرماه از نمایشگاه هفته دفاع مقدس بازدید کنند، ادامه داد: این نمایشگاه از ساعت 18 الی 20 برای بازدید علاقمندان باز است؛ در این نمایشگاه تمامی پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت می شود.

 

حقیری با اشاره به اینکه باشگاه تولید محتوای مصباح طی هفته دفاع مقدس افتتاح می شود، افزود: طی این هفته نماهنگ هایی با عنوان «آتش به اختیار» و «ما ملت شهادتیم» در قالب گروه سرود مصباح تولید می شود و در فضای مجازی و شبکه استانی پخش خواهیم کرد.

 

مدیر کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به رونمایی از طرح «پلاک افتخار» اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح درب منازل شهدا را مزین به نام اسم شهیدشان خواهیم کرد و طی هفته دفاع مقدش پخش آواهای دوران دفاع مقدس را در دستور کار داریم.

 

وی در پایان اظهار داشت: طی هفته دفاع مقدس اختتامیه مسابقه قرآنی یاسین که به همت این کانون اجرا شده بود، برگزار می شود که در این مسابقه ۱۰۰ نفر در بخش های حفظ، مفاهیم و قرائت این سوره شرکت کرده بودند.

کد خبر 973890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha