نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در مسجد امام جعفرصادق(ع) آستارا برپا شد

قهرمانی گفت: نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس در مسجد امام جعفرصادق(ع) بندر آستارا برپا شد.

«حسین قهرمانی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: در این نمایشگاه کتاب، ۲۰ عنوان کتاب در ۸۰ جلد، با موضوعات دفاع مقدس به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین بندر آستارا افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آشنایی با کتاب ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در رابطه با دفاع مقدس و آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

وی تصریح کرد: همچنین در نمایشگاه برپا شده یک جلد کتابچه جدید که خاطرات زنده یاد سیدعلی اصغر میرنظری اولین بسیجی شهرستان آستاراست به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

قهرمانی از گشایش نمایشگاه عکس در کنار برپایی نمایشگاه کتاب خبر داد و تصریح کرد: عکس هایی که در معرض نمایش گذاشته شده با موضوع فعالیت های جهادی و فعالیت های پایگاه بسیج شهید شاپور آهنی هستند.

 

وی گفت: این نمایشگاه ها از امروز برپا شده و تا پایان هفته دفاع مقدس دایر و میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری صالحین بندر آستارا حضور راوی دفاع مقدس در کانون و روایتگری از دوران هشت سال جنگ تحمیلی برای اعضاء را از دیگر برنامه های کانون در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آشنايی بيشتر اعضا با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع از اهداف برگزاری اين برنامه‌ ها است.

 

قهرمانی گفت: نمایشگاه کتاب و عکس به همت کانون فرهنگی و هنری صالحین و پایگاه شهید آهنی مسجد امام جعفر صادق(ع) برپا شده است.

کد خبر 973997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha