نمایشگاه کتاب هفته دفاع مقدس در شهرستان اردل برپا می شود

همتی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نمایشگاه کتاب با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان اردل برپا می شود.

«قاسم همتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: این نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان اسلام با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد در محل سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل برپا می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب، کتاب های متنوعی در حوزه دفاع مقدس، دینی، اجتماعی و فرهنگی برای بازدید و استفاده علاقه مندان عرضه می شود.

 

وی ابراز کرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و آشنایی جوانان امروز با خاطرات و دلاوری‌های رزمندگان دفاع مقدس از اهداف برپایی نمایشگاه کتاب است.

 

همتی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردل به صورت خودجوش در همه برنامه های فرهنگی این شهرستان فعالیت مستمر دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل یادآور شد: علاقه مندان جهت بازدید و خرید از این نمایشگاه می توانند از امروز ۱ مهر سال جاری به مدت هفت روز از ساعت ۹ صبح به مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردل مراجعه کنند.

 

کد خبر 974105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha