نیاز کشور ایران حفظ روحیه مقاومت است

سید صادق حسینی گفت: ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام همه در کنار هم رمز موفقیت ما و استمرار پیروزی این ملت هستند و امروز نیاز کشور ایران اسلامی حفظ روحیه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان 31 شهریور ماه جاری در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت کردستان که همزمان با سراسر کشور در استانداری کردستان برگزار شد، بیان کرد: صدام براساس هماهنگی و میزان توان غرب جنگ را ارزیابی و به ما حمله کرد و اگرچه ما به لحاظ تسلیحاتی کم داشتیم اما به برکت رهبری توانمند و حماسه‌گری‌های مردم تمام نقشه‌های صدام نقش برآب شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه صدام در جنگی کهخ علیه ایران آغاز کرد به مادیان توجه کرده بود و معنویات را در نظر نداشت، افزود: بعد از پایان جنگ هرچند دیر اما جامعه جهانی متجاوز بودن صدام را پذیرفتند.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اعلام کرد: رزمندگان ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی ایثارگری‌های زیادی کردند و سخت‌ترین شرایط را با یاری‌گرفتن از خداوند پشت سر گذاشتند و به پیروزی رسیدند.

 

 

سردار حسینی با بیان اینکه رهبری کاریزماتیک امام خمینی(ره) در بسیج امکانات در مقابل تمام تجهیزات غربی‌ها و سپاه تا به دندان‌مسلح که به مقابله ما آمده بود، بی نظیر بود، گفت: امکانات تسلیحات آمریکایی و انگلیسی، دلارهای عربی، موشک‌باران شهرها، استفاده از بمب‌های شیمیایی وغیره نتوانست عزم راسخ ایران را برای مقابله با دشمن کم کند.

 

 

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد ایستادگی فعال جواب می‌دهد و اینگونه بود که ما پیروز میدان شدیم و امروز روز بزرگی است چرا که با دفاع مشروعمان حتی یک سانتیمتر از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردیم.

 

 

وی  با بیان اینکه این الگو و شیوه مقاومت می‌تواند آمریکا را شکست دهد، بیان کرد: تمام شعارها و تهدیدهای امروز امریکا جنبه داخلی دارد و با هدف پیروزی در انتخابات است.

 

 

سردار حسینی در پایان اضافه کرد: سر تعظیم در برابر همه آزادگان و ایثارگران و شهدای عزیز فرود می‌آوریم و می‌گویم پیروزی امروز حاصل ایستادگی شماست و ایستادگی فعال، آگاهی، وحدت و انسجام همه در کنار هم رمز موفقیت ما و استمرار پیروزی این ملت هستند و بی‌شک نیاز امروز کشور ما حفظ روحیه مقاومت است.

 

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان نیز در این مراسم از تجلیل دو هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس در استان کردستان خبر داد و بیان کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم ایامی که رژیم بعث جنگی نابرابر علیه ایران به راه انداختند اما علیرغم درگیری‌های داخلی و جنگ خارجی، رزمندگان ایران اسلامی با سلحشوری خود شکست تلخ را به آنها چشاندند.

 

 

سردار ذبیح‌الله مالکی ادامه داد:‌ در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در  راستای گرامیداشت این ایام که سند پرافتخار ملت ایران است، 11 ستاد شهرستانی و 97 کمیته‌ برای برنامه‌ریزی برنامه‌های این ایام تشکیل شده است.

 

 

وی با بیان اینکه: ۲۴۳ برنامه شاخص در سطح استان اجرا می‌شود، اعلام کرد:‌ در سطح کشور در این ایام از یک میلیون نفر پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل می‌شوند که سهم استان کردستان از این میزان 2 هزار نفر است که تاکنون از یک‌هزار نفر آنها تجلیل شده است.

 

کد خبر 974127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha