دفاع و کار جهادی تنها راه مقابل فشار دشمنان

آیت الله دژکام گفت: ایستادگی در مقابل فشارهای دشمن روزگاری با هشت سال دفاع در دوران دفاع مقدس رقم خورد و امروز نیز در مقابل ظلم و فشار دشمنان باز هم به دفاع و کار جهادی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه 31 شهریور) در آئین افتتاحیه هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان استان فارس گفت: ما همواره به دفاع و مجاهدت در دوران مختلف نیاز داریم.

نماینده ولی ‌فقیه در فارس افزود: ایستادگی در مقابل فشارهای دشمن روزگاری با هشت سال دفاع در دوران دفاع مقدس رقم خورد و امروز نیز در مقابل ظلم و فشار دشمنان باز هم به دفاع و کار جهادی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: این رشادت ها که در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب صورت می گیرد، امتحان الهی است که باید در این راه ثابت قدم باشیم و مانند کشورهایی همچون بحرین و امارات که روزگای مدعی عربیت و دفاع از فلسطین بودند اما موضع خود را عوض کردند، نباشیم.

تولیت مقدس آستان محمدی و احمدی (ع) با اشاره به نیاز به مجاهدت در شرایط امروز بیان کرد: تلاش مسئولان استان برای جبران شدن مظلومیت حضرت شاهچراغ (ع)، امروز مصداق جهاد در شهر شیراز است.

امام جمعه شیراز با تقدیر از مردم و مسئولان خیرخواه استان برای مشارکت در کمک‌های مومنانه و همدلانه گفت: استان فارس در دهه آخر ماه صفر بار دیگر در انجام این کار خیر حضور گسترده خواهد داشت و در این ایام قرارگاه مواسات «حرم احمد بن موسی (ع)» برای خدمت به مردم شکل خواهد گرفت.

گفتنی است در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، آئین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان فارس همزمان با سراسر کشور با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و مقام‌های ارشد نظامی و انتظامی فارس در تالار «حافظ» شیراز برگزار شد.

کد خبر 974167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha