رعایت عدالت در توزیع اعتبارات مشاغل خانگی بین شهرستان‌های مازندران

عبدی گفت: در بحث مشاغل خانگی اعتبارات با توجه به در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف با عدالت بین شهرستان‌های مازندران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،«رضا عبدی» امروز «۳۱ شهریور» در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون،کار و راه اجتماعی استان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و ادامه دادن راه شهدا اظهار کرد: در بحث مشاغل خانگی اعتبارات با توجه به در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف با عدالت بین شهرستان‌ها توزیع شده است و در این راستا کیفیت طرح‌های معرفی شده و در ادامه منجر شده به اشتغال برای ما بسیار با اهمیت است.

 

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: سعی شود طرح‌های پشتیبان که دارای کیفیت عالی باشند جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به الکترونیکی شدن کلیه امور ارائه خدمت در بحث مشاغل خانگی به ویژه در بحث صدور مجوزها از سامانه مربوطه از هر گونه ارائه خدمات به صورت سنتی خودداری شود.

 

این مسئول با اشاره به پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بیان کرد: با تلاش ادارات شهرستان‌ها و مسئولان مرتبط تا کنون بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات در این زمینه به صاحبان مشاغل طبق رسته های اعلام شده پرداخت شده است.

 

عبدیاظهار کرد: بحث باشگاه کارآفرینان نوجوان طرح بسیار مهمی است و تأثیر بسزایی در تغییر نگرش دانش آموزان دارد که تا کنون در شهرستان‌های تنکابن و قائمشهر برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم با تلاش ادارات شهرستانی در تمام استان برگزار کنیم.

 

عبدی تأکید کرد: تشکیل موثر و مستمر جلسات گروه کاری اشتغال نیز برای این حوزه بسیار با اهمیت است.

 

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز اظهار کرد: 400 سرمایه و نیروی انسانی در این اداره کل در سطح استان مشغول ارائه خدمت به مردم شریف هستند.

 

«شهرام ابراهیمیان» افزود: در حوزه توسعه منابع انسانی در سال جاری بیش از 70 مورد صدور احکام ارتقاء برای کارکنان داشته ایم.

 

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: همواره به فکر رفاه همکاران در سطح استان بوده و هستیم و امیدواریم بتوانیم در صورت حمایت سازمان مدیریت و وزارت متبوع امسال نیز خدمات خوبی را به همکاران ارائه نماییم.

 

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به انجام اقدامات مطلوب و مهم در بحث فناوری اطلاعات اداره کل تصریح کرد: با همه کمبود اعتبارات تجهیزات خوبی را در حوزه فناوری اطلاعات فراهم کرده‌ایم و همواره بدنبال بهبود و بروزرسانی تجهیزات در سطح استان هستیم.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه به برگزاری آموزش ها به شیوه مجازی افزود: بدنبال توسعه آموزش ها از طریق مجازی و در بستر اینترنت مانند جلسه امروز هستیم و برنامه ریزی لازم را نیز در این زمینه انجام داده ایم.

 

ابراهیمیان بیان کرد: همکاران در ستاد و ادارات شهرستانی باید در زمینه ورود اطلاعات به موقع و درست در سامانه برته پیگیری لازم را انجام دهند.

 

رییس اداره ارزیابی عملکرد و بازرس سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز ضمن تبریک به کارکنان بابت کسب رتبه برتر اقامه نماز، سلامت اداری و رتبه دوم تیم خودر ارزیابی اداره کل در سطح کشور بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا از همکاران می خواهیم صبر و بردباری وشکیبایی بیش از پیش را در مواجهه با مردم شریف بکار گیرند و خدمات مطلوبی را به مردم ارائه کنند.

 

«مسلم غلامی» با تأکید بر اینکه حضور تیم خود ارزیابی دو بار در سال در شهرستان ها خاطرنشان کرد: نقاط ضعف اعلام شده باید در ارزیابی های بعدی برطرف گردد و این امر همواره مورد تأکید می باشد.

 

غلامی با تأکید بر ضرورت توجه به سامانه برته در موعد مقرر خاطرنشان کرد: صحت اطلاعات وارده در سامانه برتر باید نظارت داشته باشیم.

 

کد خبر 974170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha