دفاع مقدس گنجینه فرهنگ مقاومت است

فرمانده سپاه سید الشهدای هرمز با اشاره به اینکه فرهنگ دفاع مقدس یک ابر فرهنگ است، افزود: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند ۸ سال جنگ تاریخ کشور ما را تغذیه می کند.

«رسول جهانداری» در جمع فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت بسیج شهدای هرمز اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن بسیار تلاش کرد که ضربه های سختی را به ما وارد نماید از جنگ تحمیلی گرفته تا فتنه های فرهنگی، سیاسی و امروز هم تحریم های اقتصادی است و چون به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند لذا در تلاش است که بین نسل های اول انقلاب تا کنون، فضای روانی سیاهی را در جامعه ایجاد کند و خدمات این نظام را با رژیم سابق مقایسه نماید.

 

وی اظهار کرد: تلاش و حرکت مجموعه سپاه و بسیج با رویکرد خدمات رسانی به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری است و جهت حفظ و حراست و پاسداشت از انقلاب اسلامی، هر کجا و هر زمان که نیاز باشد حضور پیدا می کنیم.

 

جهانداری ایجاد یک فضای بانشاط را برای گذر از پیچ تاریخی مشکلات برای فراهم ساختن یک جامعه و تمدن اسلامی و زمینه سازی ظهور امام مهدی(عج) بیان نمود و گفت: شهدای انقلاب خونشان را در این مسیر گذاشتند و ما بیش از دویست و بیست هزار شهید در دفاع مقدس و  ۳۸شهید از این جزیره تقدیم این نظام کردیم و ما باید همه را در دایره این انقلاب نگه داریم چرا که همه معصومین(ع) و اولیاء الهی چشم به این انقلاب دارند و این انقلاب قرار است زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)باشد.

 

فرمانده سپاه سیدالشهداء هرمز گفت: مسجدمحوری اولویت اصلی ما برای حضور مؤثر پایگاه های بسیج مساجد در سطح محلات است.

 

وی با تأکید بر ظرفیت بسیج در فعال سازی مساجد و ارائه خدمت، بیان کرد: پایگاه های مقاومت در سطح هر محله و ارتباط آنها با مساجد فرصت بسیار خوبی را برای ما به ارمغان آورده است.

 

جهانداری در پایان با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس ویژگی هایی دارد، گفت: دفاع مقدس جزو گنج های ما است که جهاد در راه خدا، معنویت در جبهه های جنگ، استقامت فرمانده ها و رزمندگان در کنار برادری و برابری، شهادت طلبی، شیوه رهبری و قاطعیت امام در تصمیم گیری ها و حضور مقام معظم رهبری در سنگرهای جبهه و حضور زنان و …از جمله ویژگی های بارز دفاع مقدس است.

 

کد خبر 974242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha