حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مورد توجه باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: شناسایی، حفظ و انتشار آثار دفاع مقدس از الزاماتی است که باید به آن ویژه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(31شهریور) در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسیج و سپاه کربلا بیان کرد: مردم استان مازندران در ۸ سال دفاع مقدس در این جنگ نابرابر در مقابل کفر بری دفاع از ملت ما و ملت های ضعیف در سطح دنیا ایستادگی کردند، از این رو باید این هفته را گرامی بداریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: امسال باوجود قرمز بودن وضعیت استان در حوزه شیوع ویروس کرونا شاهد بزرگترین همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و اجرای این برنامه به صورت ویدئو کنفرانس جهت بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: در قرآن هم آمده که حقوق کسانی که در جنگ از جان و مال خود گذشتند با انسان هایی که در دوران جنگ پنهان شدند نه در این دنیا و نه در آخرت برابر نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما با مقاومت چه در جبهه دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت باعث شدند که دشمن حریم خود را بشناسد و بداند که پایش را از گلیمش آن طرف تر نمی تواند بگذارد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: شناسایی، حفظ و انتشار آثار دفاع مقدس بسیار با اهمیت است و می تواند در جهت انتقال مفاهیم این دوران موثر باشد، ما امروز به روحیه جهاد شبیه به همان دوران دفاع مقدس نیاز داریم، شهدای عرصه مقاومت در خارج از کشور بودند، که دوران دفاع مقدس را زنده نگه داشتند.

 

وی اذعان کرد: دشمنان ما از همه بهتر می دادند که دفاع مقدس یعنی چه، چهره بزک شده غرب باید رسوا شود؛ باید بگوییم کسانی که مدعی حقوق بشر بودند چه جنایت هایی کردند؟ در چهارچوب بی در و پیکر مجازی در حال نشان دادن چهره مظلوم انقلاب به طور دیگری هستند، باید دستشان رو شود.

کد خبر 974303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha