دومین دوره جشنواره ملی استعدادهای برتر در ارومیه برگزار می شود

حجت الاسلام خدایاری گفت: دومین دوره جشنواره ملی استعدادهای برتر در ارومیه برگزار خواهد شد و (۲۰مهر) آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است.

«حجت‌الاسلام ناصر خدایاری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی و کشف استعدادهای استان به ویژه جوانان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: دومین دوره جشنواره ملی استعدادهای برتر در ارومیه برگزار خواهد شد و (۲۰مهر) آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این جشنواره به صورت رایگان و از طریق صفحه اینستاگرامی "اورمیاتلنت" بوده و زمان برگزاری آن نیز بعد از پایان شیوع کرونا و اتمام ماه محرم و صفر خواهدبود، تصریح کرد: جشنواره امسال در هفت شهر ارومیه، نقده، ماکو، مهاباد، میاندوآب، خوی و سلماس به صورت حضوری برگزار خواهدشد و مرحله نهایی با حضور نفرات برتر به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

این مسئول ادامه داد: در جشنواره نخست که سال گذشته برگزار شد، ۹۸۳ نفر از استان‌های مختلف در یکی از هفت رشته بازیگری، تردستی، حرکات نمایشی ورزشی، استعدادهای عجیب، استنداپ کمدی، خوانندگی و نوازندگی ثبت‌نام کرده‌بودند.

حجت الاسلام خدایاری در ادامه سخنان خود گفت:  ورود ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان به بازار کار از مهم‌ترین دستاوردهای جشنواره نخست بوده و امیدواریم این روند امسال نیز تکرار شود.

 

کد خبر 974308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha