برگزاری همایش ورزش پهلوانی و زورخانه ای در آران و بیدگل

همایش ورزش پهلوانی زورخانه ای شهرستان آران و بیدگل شامگاه دوشنبه با حضور جمع بزرگ ورزشکاران و مسئولان سیاسی ، فرهنگی و ورزشی در بازار شهروند آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس همایش ورزش پهلوانی زورخانه ای شهرستان آران و بیدگل شامگاه دوشنبه با حضور جمع بزرگ ورزشکاران و مسئولان سیاسی ، فرهنگی و ورزشی در بازار شهروند آران و بیدگل برگزار شد. 

 

رئیس هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی آران و بیدگل در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ورزش در تمام عرصه های فرهنگ و اجتماع دخیل است و ورزش پهلوانی رکن جدایی ناپذیر انسان های پاک سرشت است که در جبهه های حق علیه باطل دنبال اثبات پاکی و خوبی بودند.

 

مجید اسلامی نژاد افزود: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس  مراسم نمادینی به یاد پاک بازی و ایثار رزمندگان ۸ سال دفاع مقدسبا حضور پر رنگ ورزشکاران زورخانه ای و پیشکسوتان دفاع مقدس در فضای باز بازار شهروند برگزار شد تا ورزشکاران هم سهمی در ادای دین نسبت به پاکان روزگار در روزهای سخت دفاع مقدس داشته باشند.

 

رئیس هیات ورزش زورخانه ای و پهلوانی آران و بیدگل ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا برای ورزش زورخانه ای و پهلوانی محدودیت هایی به وجود آمد اما با تلاش و همکاری مسؤولان به ویژه شهرداری و شورای شهر و اداره ورزش و جوانان این محدودیت ها کمتر احساس شد که از تلاش آن ها که در زمان شیوع کرونا ما را در برپایی ورزش زورخانه یاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

اسلامی نژاد با تاکید بر اینکه ورزش پهلوانی ظرفیت آن را دارد که نماد بزرگ انسانیت و پاکی و رشد و نمو فرهنگ اسلامی و ایرانی باشد، خاطر نشان کرد: ورزش زورخانه ای و پهلوانی در آران و بیدگل سالیان سال است که قهرمانان و بزرگان زیادی را در سطح کشور معرفی کرده و امید است با برنامه های ویژه ای که در مناسبت ها به صورت نمادین اجرا می شود، شاهد گسترش روحیه پهلوانی و جوانمردی بین عموم مردم باشیم.

کد خبر 974422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha