زنگ مقاومت در مدارس همدان نواخته شد

پورداود گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی در مدارس همدان به صدا در آمد.

«محمد پورداود » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی یکی از برنامه هایی است که امسال با توجه به وضعیت قرمز استان به دلیل کرونا جهت رعایت دستور العمل های بهداشتی بدون حضور خبرنگار در دبیرستان دخترانه فجرشاهد استان به صورت نمادین با حضور برخی مسئولین استان نواخته شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود:  فرارسیدن سالگرد هشت سال دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت ها و از خود گذشتگی هایی رزمندگان اسلام  به نسل جوان و نوجوان است.

 

وی افزود: باید بتوان این مجاهدت ها را به روش های مختلف و البته جذاب که مرتبط با رده سنی دانش آموزان باشد به نسل جدید معرفی کرد تا بدین وسیله دانش آموزان شهدا را به عنوان الگوی زندگی خود بشناسند و برگزینند.

 

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های این مراسم قرائت میثاق نامه دانش آموزان با سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و اهدای نشان سردار سلیمانی به دانش آموزان نخبه و فرزندان شهداست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: همزمان با چهلمین سال دفاع مقدس، آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت با سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 

پورداود گفت: در این مراسم ، که در استانداری همدان برگزار شد، از جانباز فرهنگی محمد دانشفر و مادر دانش آموز شهید، حمید هاشمی  تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 974432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha