حضور پررنگ حوزه مد و لباس در کمک به بهداشت و درمان استان یزد

جوادیان زاده با اشاره به فعالیت های صنعت نساجی استان در کمک به کادر درمان گفت: حوزه مد و لباس در کمک به بهداشت و درمان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حضوری پررنگ داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مجید جوادیان زاده»  روز گذشته در نخستین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد گفت: هدف ما از ایجاد کارگروه مد و لباس در استان یزد، نگاه علمی و تخصصی به حوزه مد و لباس بود که خوشبختانه اتفاقات خوبی در این زمینه روی داده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: جشنواره پارچه فجر به عنوان یکی از اقدامات در این زمینه بود.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی سعی داریم بخشی از فعالیت خود را در بستر در فضای مجازی دنبال کنیم تا تجربه جدیدی را در این زمینه بدست بیاوریم.

جوادیان زاده ادامه داد: یکی از محورهای سیاست گذاری ما تجلیل از پیشکسوتان و کوشندگان مد و لباسی است که اخلاق را با حوزه مد و لباس پیوند داده و دانش تخصصی این حوزه را ترویج کرده و نیروهای متعددی را تربیت کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا شاهد حضور پررنگ حوزه مد و لباس در جهت کمک به حوزه بهداشت و درمان بودیم زیرا چرخه های تولید نساجی در خدمت نظام سلامت قرار گرفت.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم نیز از توران سنجری، پیشکسوت هنر خیاطی استان یزد و مجتبی دستمالچیان رئیس هیات مدیره انجمن نساجی یزد تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 974435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha