دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد پیرامون مباحث این ستاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به منظور اجرای برنامه های این ستاد با مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست با اشاره به برنامه های این ستاد گفت: ساماندهی کانون های مساجد استان به عنوان اولویت برنامه ها ما در استان است که سعی داریم تا پایان شهریورماه 40 درصد کانون ها را ساماندهی کنیم.

وی افزود: یکی از برنامه های ما در استان اجرای « سه شنبه های تکریم » است که هشت هفته  گذشته انجام شده و با حضور مسئولان استانی از خانواده شهدا دیدار وقدردانی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: برنامه هفته آینده سه شنبه های تکریم استان یزد نیز با حضور آنلاین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهید پرنیان برگزار می شود.

وی گفت: یکی از ظرفیت های ما در کانون های مساجد، در شهرستان ها است که حتی دوردست ترین نقاط نیز کانون های مساجد فعال هستند که باید با تعامل بیشتر با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها در این مسیر حرکت کنیم.

کد خبر 969215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha