حضور ۶ کانون از استان یزد در اجرای طرح « یاریگران زندگی»

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری طرح تربیت مربی گفت: تعداد ۶ کانون از استان یزد در اجرای طرح « یاریگران زندگی» شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» ظهر امروز در نشست طرح تربیت مربی « یاریگران زندگی» با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد، گفت: این طرح به عنوان یکی از طرح های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور است که در 10 استان کشور برگزار می شود و استان یزد نیز به عنوان یکی از این استان ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در این طرح 6 کانون از استان یزد حضور دارند که از شهرستان ها مهریز، بهاباد، میبد و یزد در این برنامه شرکت کرده اند.

وی افزود: الان با وجود کرونا مقداری از بحران ها و چالش های دیگر غافل شده ایم که با اجرای این طرح ها می توانیم درگیر این مسائل نیز شده و پیشگیری کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: بحران های در سطح جهانی، ملی و استانی داریم که در هر سه مورد مواد مخدر و اعتیاد وجود دارد که این نشان دهنده اهمیت توجه به آن است.

وی گفت: امام (ره) بیان می کنند که اگر یک نفر را نجات دهید، بشریت را نجات داده اید و در این راستا نیز ما معتقدیم این طرح ها می تواند در راستای تربیت مربی و نجات بشریت گام بردارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: پیشگیری از مصرف مواد مخدر به عنوان کار فرهنگی است که می تواند به خوبی پیگیری شود و ستاد هماهنگی کانون های مساجد سعی دارد در این زمینه گام بردارد.

کد خبر 967601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha