دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با خانواده شهید حسینی

همزمان با اجرای برنامه « سه شنبه های تکریم»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با خانواده شهید حسینی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با اجرای برنامه « سه شنبه های تکریم»، حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و کارشناسان این ستاد با خانواده شهید کاظم حسینی فهرجی دیدار کرد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، با اشاره به به اجرای این طرح گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به منظور پاسداشت خون شهدا به صورت هفتگی برنامه « سه شنبه های تکریم » را دنبال می کند که استان یزد نیز به تبع آن با حضور در منزل خانواده شهدا از رشادت های این خانواده ها تجلیل و قدردانی می کند.

وی افزود: این برنامه تجدید قوایی برای نیروهای مسجدی برای گام برداشتن در مسیر شهدا است و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به مسجد و مسجدی گام برداریم.

 در ادامه این مراسم نیز وصیت نامه شهید قرائت شد که در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است:

به عنوان وصیت به شما ملت قهرمان ایران  می گویم که باید تا آخرین لحظات عمر و تا آخرین قطره خون جلو کفار ایستاد و جواب آن ها را قاطعانه داد و مشت محکمی را بر دهان آنها زد و مثل علی اکبر و قاسم و 72 تن از یاران کربلای حسینی که خود را فدای اسلام کردند، ما خود را فدای اسلام کنیم.

امروز اسلام احتیاج به خون دارد امروز باید آبروی اسلام را با صدا گلوله و توپ و خون حفظ کرد. ای شیعیان که روزها برای امام حسین (ع) گریه کردید امروز روز فدا شدن برای او است که مثل امام حسین (ع) فدا شویم، انسانی که قرار است بمیرد چه بهتر که در راه خداوند شهید گردد.

شهید کاظم حسيني فهرجي بیست و دوم تیر 1348، در روستاي فهرج از توابع شهرستان يزد به دنيا آمد. پدرش صفر، كارمند راه‌آهن بود و مادرش رباب نام داشت. طلبه علوم ديني و حوزوي در سطح يك بود. به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. بيست و سوم خرداد 1367، با سمت تك‌تيرانداز در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به سينه، شهيد شد. مزار او در گلزار شهداي زادگاهش واقع است.

کد خبر 967105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha