تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از پیر غلام اهل بیت (ع)

میثم زارع گفت: در هفتمین مرحله از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از عزیز زارع پیر غلام و مداح اهل بیت علیهم السلام تجلیل شد.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در هفتمین مرحله از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از عزیز زارع پیر غلام و مداح اهل بیت علیهم السلام تجلیل شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: به همین منظور امروز در منزل این پیر غلام حضور یافته و با اهدا لوح سپاس و هدیه از وی تجلیل شد.

وی بیان کرد: زارع از دوران نوجوانی مداح و چاووشی خوان اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد و موی سیاه خود را در راه عشق به آن حضرت سفید کرده است.

زارع ابراز کرد: این پیر غلام اهل بیت علیهم السلام با انجام سنت چاووشی خوانی همواره سعی کرده که با نوای گرم و پر شور خود درد فراق و دوری عاشقان و محبان اهل بیت علیهم السلام را بیان کند و در همین راستا از وی تجلیل کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: بسیار خرسندیم که در این هفته نیز امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج دعوت ما را برای شرکت در این برنامه پذیرفته و از طریق ارتباط مجازی ما را همراهی کردند.

وی در خاتمه تاکید کرد: خدا را شاکریم که با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصتی به دست آمد تا از نخبگان محله مسجد تجلیل کنیم و ان شاءالله این طرح تا فرارسیدن هفته دفاع مقدس با قوت ادامه می یابد.

  

کد خبر 967005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha