توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت در بین نیازمندان توسط کانون های مساجد یزد

حجت الاسلام سالاری با اشاره به برگزاری فاز سوم طرح « هر مسجد یک قربانی » گفت: در این مرحله تعداد یک هزار بسته گوشت در بین نیازمندان شهر یزد توزیع می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به برگزاری فاز سوم « هر مسجد یک قربانی» گفت: با همکاری خیرین تعداد هزار بسته گوشت یک و نیم کیلویی در بین نیازمندان شهر یزد توزیع می شود.

وی افزود: این بسته های گوشت در قالب کمک مومنانه در بین خانواده های بی سرپرست، خانواده زندانیان و نیازمندان شهر یزد توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: با شناسایی که مدیران کانون های مساجد شهر یزد نسبت به افراد محروم داشته اند، توزیع این گوشت ها نیز با همکاری این مدیران کانون ها انجام می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری ادامه داد: این اقدام به عنوان فاز سوم کمک های مومنانه و طرح « هر مسجد یک قربانی» است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار می شود.

وی بیان کرد: بسته های گوشت نیز به همت خیران و برنامه تلویزیونی سمت خدا و کانون حضرت خدیجه (س) قم تهیه شده است که توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: اگرچه ستاد این اقدام را در سطح شهر یزد انجام می شود اما کانون های مساجد در سطح استان به خوبی در این مسیر گام برداشته اند و همانطور که مقام معظم رهبری نیز بر کمک مومنانه تاکید کرده اند، شاهد حضور همه جانبه آنها و خیرین برای کمک به محرومان بوده ایم.

حجت الاسلام سالاری گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال در چندین مرحله کمک های خیرین را به محرومان رسانده و از آنها حمایت کنیم.

 

کد خبر 970947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha