فعالیت امسال کانون های مساجد در قالب شبستان های فرهنگ، هنر و نوآوری است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به فعالیت های کانون های گفت: فعالیت امسال کانون های مساجد در قالب شبستان های فرهنگ، هنر و نوآوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» عصر امروز در نشست رابطین کانون های شهرستان یزد با اشاره به فعالیت های کانون ها در استان گفت: امسال رویکرد کانون های مساجد کشور در زمینه ساماندهی و توسعه کانون ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: ارتقای فعالیت های کانون های مساجد به صورت کیفی مهمترین محور فعالیت های کانون ها است که امیدواریم بتوانیم با ساماندهی در این جهت حرکت کنیم.

وی افزود: فعالیت امسال کانون ها در سه شبستان فرهنگ، هنر، نوآوری است که هر کدام از آنها در رواق های مختلف فعالیت می کنند و هر استانی می تواند در این مسیر حرکت کرده و فعالیت های خود را ساماندهی کند.

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: امسال رواق قلم به استان یزد اختصاص داده شده است که امیدواریم کانون ها نیز بتوانند در این رابطه فعالیت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: ما در استان تعداد 835 کانون داریم که بیش از 350 کانون شهری و مابقی روستایی هستند.

وی بیان کرد: نخستین رویداد ملی فهما در سال گذشته با حضور 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور برگزار شد که با حضور پررنگ کانون های مساجد یزد توانستیم بیش از 30 کانون را در جمع برترین های کشوری مشاهده کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: امسال نیز رویداد ملی فهما به صورت کیفی تر برگزار می شود که کانون ها بایستی با ثبت فعالیت های خود در این مسیر به خوبی حرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: سال گذشته کانون های اول و دوم کشور از یزد بودند که امیدواریم امسال نیز کانون ها بتوانند با شور بیشتر حضور پیدا کرده و رتبه های کشوری را کسب کنند.

 

 

کد خبر 971292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha