کارگروه تخصصی شبکه سازی کانون های شهر یزد برگزار شد

کارگروه تخصصی شبکه سازی کانون های شهر یزد با حضور دریافت مجوز و فعالیت های کانون ها در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، کارگروه تخصصی شبکه سازی رابطین کانونی شهر یزد عصر امروز با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در محل این ستاد برگزار شد.

علی زباندان، کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: امسال فعالیت های ستاد کانون های مساجد کشور در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری طراحی شده است که در هر شبستان رواق های معرفی شده است و تمامی فعالیت ها در این محورها ارائه می شود.

وی افزود: امسال نیز رویداد ملی فهما  با عنوان سامانه بچه های مسجد همانند سال گذشته اجرایی می شود ولی فعالیت ها کیفی تر شده و سعی شده در راستای ارتقای کیفیت فعالیت کانون ها گام برداشته شود.

این کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: فعالیت کانون های مساجد امسال تمرکز بر ساماندهی کانون ها دارد و پس از اعطای مجوز به کانون ها و ثبت شرکت ها و دریافت کد شناسه ملی امیدواریم بتوانند به صورت رسمی به فعالیت بپردازند.

در این مراسم تعداد 16 نفر از رابطین فهما کانون های مساجد شهر یزد حضور داشتند که در زمینه فعالیت کانون ها در سال جاری و اعطای مجوز به آنها آشنا شدند.

لازم به ذکر است، تعداد کانون های مساجد استان یزد 830 کانون است که بیش از 350 کانون در شهر یزد هستند و مابقی کانون ها در شهرستان ها هستند.

کد خبر 971268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha