۱۶ تیم پزشکی به مناطق محروم و روستایی خراسان شمالی اعزام می شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۱۶ تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی، همزمان با هفته دفاع مقدس به مناطق محروم و روستایی استان اعزام می‌شود.

"عیسی برجی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس که با عنوان " ما قوی هستیم" نامگذاری شده است، 16 تیم‌ تخصصی و عمومی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار خراسان شمالی اعزام می‌شود.

 

 

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: این تیم ها جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ویزیت رایگان بیماران به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

 

 

 

وی بیان کرد: یکی از اهداف بسیج، محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم است و ویزیت رایگان در درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی - درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی به مناطق محروم روستایی و شهری صورت می گیرد.

 

 

 

برجی همچنین از افتتاح سه  کانون بسیج جامعه پزشکی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: این کانون های بسیج در بیمارستان پورسینا آشخانه، بیمارستان امام خمینی اسفراین و بیمارستان هاشمی رفسنجانی شیروان  افتتاح خواهد شد.

 

 

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد:  در حال حاضر 14 کانون و دفتر بسیج پزشکی در خراسان شمالی فعال است که با افتتاح این سه کانون بسیج به 17 کانون افزایش می یابد.

 

 

 

برجی همچنین ارائه خدمات اورژانس و معاینات دندانپزشکی در درمانگاه جوادالائمه بجنورد و بیمارستان غدیر شیروان، برگزاری نشست بصیرتی در مرکز بهداشت بجنورد، تجلیل از پیشکسوتان و امدادگران دوران مقدس بجنورد و اعزام گروه‌های  تخصصی و پزشکی  به منطقه عشایری شیروان و شهرستان جاجرم و حاشیه شهر بجنورد را از دیگر برنامه های این نهاد در هفته گرامیداشت دفاع مقدس عنوان کرد.

 

 

 

کد خبر 974527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha