حضور حماسی دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: حضور حماسی دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس بی‌نظیر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، برگزاری مراسم یادواره حماسه سازان شهرستان قرچک به مناسبت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور امام جمعه شهرستان فرماندار و با حضور مدیریت و معاونین و پرسنل آموزش و پرورش، فرمانده سپاه پانزده خرداد، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در محوطه آموزش و پرورش شهرستان برگزارگردید و در پایان مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توسط امام جمعه تقدیر به عمل آمد.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به نقش شهدای دانش آموز در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: تعداد زیادی از شهدای جنگ تحمیلی دانش آموزان بودند که با تشویق خانواده‌ها و تعهد به وطن، احساس تکلیف کردند و با حضور خود در جبهه‌ها حماسه بی‌نظیری خلق کردند.

 

وی افزود: این عزیزان در شرایطی که دشمن تا دندان مسلح بود، با ایثار و شجاعت و با دست خالی ایستادگی کردند و در حال حاضر نام و یادشان بعنوان چراغ راه هدایت در کشور درخشان است.
خطیبی بیان کرد: سال به سال به ارزش‌های دفاع مقدس افزوده می‌شود و مردم به عظمت این حماسه برگرفته از عاشورای حسینی بیشتر پی می‌برند.
فرماندار قرچک با اشاره به رشادت ها و حماس های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا توانستند برای همیشه اندیشه تجاوز به میهن عزیزمان را از ذهن بداندیشان پاک کنند.

کد خبر 974572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha