تاثیر مدرسه در کسب رتبه آوری در کنکور

هاشمی راد گفت: پایه یازدهم در آزمون ورودی مدرسه علامه حلی(استعداد درخشان) قبول شدم و فضای رقابتی زیادی برای درس خواندن وجود داشت که باعث شد تا تلاش بیشتری برای رتبه آوری در کنکور سراسری کنم.

«ایلیا هاشمی راد» در گفتگو با خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان درباره موفقیتش در کنکور گفت: نفر دوم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی شدم و برای رسیدن به این رتبه به صورت جدی برای کنکور درس خواندم و از آزمون های آزمایشی، کتاب کمک آموزشی و مشاوران و معلم مدرسه علامه حلی هم بهره مند بودم.

نفر دوم رشته ریاضی با اشاره به تاثیر مدرسه بر رتبه آوری افزود: برای آزمون برای ورود به مدرسه علامه حلی(استعداد درخشان) از پایه یازدهم از اندیشه شهریار به تهران آمدم و در آزمون این مدرسه هم قبول شدم. فضای رقابتی مدرسه حلی باعث می شود تا برای درس خواندن رقابت زیادی وجود داشته باشد در صورتی که در مدارس دیگر و عادی اینگونه نیست و فضای رقابتی وجود ندارد که خیلی بتواند بر روی رتبه آوری تاثیر گذار باشد. مدرسه قبلیم دولتی عادی بود و اگر در آنجا بودم این رتبه را کسب نمی کردم.

 

وی با بیان اینکه از سال یازدهم وارد مدرسه علامه حلی شدم گفت: سال دهم تصمیم داشتم تا در المپیاد فیزیک شرکت کنم اما چون در مدرسه‌ای که بودم برای المپیاد فیزیک معلم نداشت خودم به تنهایی کتاب‌ها را می‌خواندم و تمرین می‌کردم به مدرسه علامه حلی که آمدم متوجه شدم دانش آموزان آنجا از پایه نهم برای المپیاد فیزیک کار می‌کنند و چون من در آن کلاس‌ها نبودم بسیاری از موارد را نمی‌دانستم.

 

این رتبه برتر کنکور سراسری سال 1399 درباره رشته‌ای که در دانشگاه انتخاب خواهد کرد، نیز بیان کرد: به احتمال زیاد رشته «الکترونیک» دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می کنم.

کد خبر 974596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha